وبلاگ رسمی امین ترکاشوند
دانستنی ها
 

سرطان یکی از خطرناکترین بیماری های دنیاست ایران ویج سعی دارد شما را با مواد غذایی ضد سرطان اشنا کند  

۱- گوجه فرنگی
گوجه فرنگی غیر از ویتامین C ، محتوی مقدار زیادی “لیکوپن” می باشد. لیکوپن ماده ای است که خطر سرطان های پروستات و تخمدان را کم می کند.
محصولات گوجه فرنگی از قبیل: رب گوجه فرنگی، سس گوجه فرنگی و کچاپ نیزضد سرطان می باشند.

۲- کلم بروکلی و دیگر کلم ها
کلم ها غیر از کلسیم، منبع غنی “سولفورافان” ( sulforaphane ) هستند. این ماده خطر بروز سرطان های معده ، سینه و پوست را کم می کند.
مقدار سولفورافان در کلم بروکلی بیشتر از بقیه کلم هاست.

۳- آواکادو
آواکادو، پتاسیم بیشتری نسبت به موز دارد. همچنین، منبع خوب بتاکاروتن و آنتی اکسیدان می باشد. مصرف آواکادو برای درمان سرطان کبد و بیماری های کبدی مفید است.

۴- توت ها
توت ها دارای ماده ای به نام “آنتوسیانین” ( anthocyanin ) هستند. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و در مقابل سرطان های روده بزرگ و مری از بدن محافظت می کند.

۵- دانه سویا
سویا داری “ایزوفلاون” می باشد. محصولات به دست آمده از سویا مانند توفو، شیر سویا و آجیل سویا نیز دارای این ماده می باشند.
این ماده خطر سرطان های سینه، تخمدان و پروستات را کاهش می دهد که این کار را به وسیله محافظت سلول های بدن از اثرات زیان آور استروژن ها انجام می دهد.

۶- چای
چای سبز و چای سیاه دارای منبع طبیعی “”catechin می باشند. این ماده یک آنتی اکسیدان قوی می باشد و از رشد سرطان جلوگیری می کند. همچنین سرطان های کبد، پوست و معده را کاهش می دهد.

۷- کدو تنبل
کدو تنبل ، هویج، نارنج، فلفل قرمز و زرد و سیب زمینی شیرین منبع غنی “بتا کاروتن” هستند. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان های قوی شناخته شده اند و مصرف مداوم آنها منجر به کاهش انواع مختلف سرطان ها می شود.

۸- اسفناج
اسفناج دارای “لوتئین” ( lutein )، ویتامین های A ، C و E می باشد. همه این مواد به عنوان آنتی اکسیدان شناخته شده اند. اسفناج سرطان های کبد، ریه، سینه، تخمدان، روده بزرگ و پروستات را از بدن دور می کند.

۹- چغندر قرمز
چغندر دارای “فلاوونوئید” می باشد. این ماده به عنوان یک ضد سرطان شناخته شده است. ادرار اشخاص مصرف کننده این چغندر، قرمز رنگ می باشد.

۱۰- هویج
هویج دارای “بتاکاروتن” زیادی می باشد و برای جلوگیری از سرطان های ریه، دهان، حلق، معده، روده، کیسه صفرا ، پروستات و سینه بسیار مفید می باشد. البته نباید در مصرف آن زیاده روی کرد.

۱۱- سیر
مطالعات نشان داده که خانواده پیازها، از قبیل، سیر، موسیر و تره فرنگی، در افراد سالم سلول های سرطان زا را از بین می برند و در بیماران سرطانی، رشد این سلول ها را کُند می کنند. در این رابطه، اثر سیر از همه بیشتر می باشد. به طور کلی، سیر خطر سرطان های معده، روده بزرگ، مری و سینه را کم می کند.
سیر ریز ریز شده را ۱۰ دقیقه قبل از آماده شدن غذا، در غذای خود بریزید تا قدرت مبارزه با سرطان را در بدن خود افزایش دهید.

۱۲- آناناس
آناناس دارای آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد. این میوه، بدن را در برابر سرطان های ریه و سینه حفظ می کند.

۱۳- سیب
همانطور که می دانید سیب یک آنتی اکسیدان می باشد. علاوه بر آن، دارای ماده ای به نام “quercetin” می باشد. این ماده خطر سرطان ریه و رشد سلول های سرطان پروستات را کم می کند.

۱۴- پرتقال
همانطور که می دانید، پرتقال منبع غنی ویتامین C است. تحقیقات نشان داده است که، این میوه اثر ضد سرطانی نیز دارد. پرتقال، از سرطان معده و ریه جلوگیری می کند.

۱۵- انگور قرمز
انگور قرمز ماده ای دارد که از فعالیت آنزیمی که مسئول ساخت و رشد سلول های سرطانی است، جلوگیری می کند.

۱۶- ریشه شیرین بیان
ریشه شیرین بیان از رشد سلول های سرطان پروستات جلوگیری می کند. ولی در مصرف آن زیاده روی نکنید، زیرا مصرف بیش از اندازه آن، موجب افزایش فشار خون می گردد.

۱۷- قارچ
قارچ، سطح ایمنی بدن را بالا می برد و با سلول های سرطانی می جنگد.

۱۸- غذاهای دریایی و روغن ماهی
از آنجایی که غذاهای دریایی دارای اسیدهای چرب امگا ۳ می باشند، روی سوخت و ساز سلول ها اثر دارند و مصرف اسیدهای چرب اشباع را کم می کنند.
مصرف روزانه ی این غذاها، قوی ترین و موثرترین اسلحه برای مبارزه با سرطان ها می باشد و سرطان هایی از قبیل، روده بزرگ، پروستات و سینه را از بین می برند.

۱۹- مویز
دارای اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ و ویتامین E می باشد.
مویز ضد سرطان، درمان کننده سرطان، درمان کننده بیماری های قلبی و پایین آورنده ی فشار خون است و برای نرمی و انعطاف پذیری رگ ها بسیار مفید می باشد.

سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

 

خدمات رایگان شرکت مخابرات که شما خبر ندارید !

خدمات رایگان شرکت مخابرات که شما خبر ندارید !



شرکت مخابرات ایران، خدمات رایگان متنوعی را برای کاربران تلفن های ثابت درنظر گرفته است اما بسیاری از مردم از این خدمات و نحوه فعال سازی آنها بی خبرند.

انتقال مکالمه (Call Diverting)

با این سرویس می توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می شود مکالمه را به یک خط دیگری ثابت یا همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید. برای این کار شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

#شماره مورد نظر *۲۱*

بعد از زدن این کد صدایی که می شنوید فرق خواهد کرد، این یعنی اینکه خط شما دایورت شده است. برای غیرفعال کردن این سرویس باید باز گوشی را بردارید و عدد #۲۱# را وارد کنید. در صورتی که مجدد صدای بوق مخصوص را شنیدید، گوشی را قطع کرده و مجدد روشن کنید. در این حالت خط شما کاملا از حالت دایورت خارج شده است.

سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting)

هنگام مکالمه شخص دیگری به شما تلفن می زند صدای بوق ضعیفی به گوشتان می رسد و شما را آگاه می کند، شما می توانید با کمک این سرویس مکالمه اول خود را موقتا قطع و با شخص ثالث صحبت کنید پس از خاتمه مکالمه یا حین مکالمه می توانید مجددا با شخص اول به صحبت خود ادامه دهید.

برای استفاده از این سرویس شما باید هنگام شنیدن صدای بوق ضعیف با فشاردادن دکمه «Flash» در تلفن های دیجیتال با نفر سوم تماس برقرار کنید. برای بازگشت به گفت و گوی اول می توانید همین کار را تکرار کنید.

انتقال مکالمه از خط اشغال به خطوط دیگر (Call Forwarding)

برای اینکه تماس گیرندگان با بوق اشغال مواجه نشوند، می توانید یک یا چند شماره تلفن خود را به مرکز تلفن مربوط اعلام کنید که در صورت اشغال بودن هریک از شماره ها ارتباط به طور خودکار به شماره های بعدی منتقل شود.

برای استفاده از این حالت باید بعد از برداشتن گوشی کد #۴۳* را وارد کنید.

سرویس بیدارباش

با اشتراک این سرویس زنگ تلفن در ساعت مشخص شده به صدا درمی آید. برای استفاده از این حالت باید از روش زیر استفاده کنید:

ابتدا *۵۵* را بزنید بعد به ترتیب ساعت و دقیقه را وارد کنید و در آخر # را بزنید.
مثلا می خواهیم در ساعت ۱۴:۳۸ تلفن زنگ بزند، این کد را می زنیم:

۱۴۳۸#*۵۵*

برای غیرفعال کردن این سرویس باید کد #۵۵# را وارد کنید.

دایورت بعد از پنج زنگ

با استفاده از این سرویس شما می توانید کاری کنید تا بعد از چهار بار زنگ خوردن گوشی و جواب ندادن به گوشی در زنگ پنجم تلفن دایورت شود روی شماره ای دیگر. برای استفاده از این سرویس شما باید از کد زیر استفاده کنید:

#شماره موردنظر *۶۵*

برای غیرفعال کردن این امکان باید کد #۶۵# را وارد کنید.


سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

شب اول قبر به روایت یک دختر (واقعی)



علامه سید محمد حسین طباطبائی صاحب تفسیر المیزان نقل کردند که: استاد ما عارف برجسته «حاج میرزا علی آقا قاضی» می‏گفت:

در نجف اشرف در نزدیکی منزل ما، مادر یکی از دخترهای اَفَنْدی‏ها (سنی‏های دولت عثمانی) فوت کرد. 
این دختر در مرگ مادر، بسیار ضجه و گریه می‏کرد و جداً ناراحت بود، و با تشییع کنندگان تا کنار قبر مادر آمد و آنقدر گریه و ناله کرد که همه حاضران به گریه افتادند. 
هنگامی که جنازه مادر را در میان قبر گذاشتند، دختر فریاد می‏زد: من از مادرم جدا نمی‏شوم هر چه خواستند او را آرام کنند، مفید واقع نشد؛ دیدند اگر بخواهند با اجبار دختر را از مادر جدا کنند، ممکن است جانش به خطر بیفتد. سرانجام بنا شد دختر را در قبر مادرش بخوابانند، و دختر هم پهلوی بدن مادر در قبر بماند، ولی روی قبر را از خاک انباشته نکنند، و فقط روی قبر را با تخته‏ای بپوشانند و دریچه‏ای هم بگذارند تا دختر نمیرد و هر وقت خواست از آن دریچه بیرون آید. 
دختر در شب اول قبر، کنار مادر خوابید، فردا آمدند و سرپوش را برداشتند تا ببینند بر سر دختر چه آمده است، دیدند تمام موهای سرش سفیده شده است. 
پرسیدند چرا این طور شده‏ای؟ 
در پاسخ گفت: شب کنار جنازه مادرم در قبر خوابیدم، ناگاه دیدم دو نفر از فرشتگان آمدند و در دو طرف ایستادند و شخص محترمی هم آمد و در وسط ایستاد، آن دو فرشته مشغول سؤال از عقائد مادرم شدند و او جواب می‏داد، سؤال از توحید نمودند، جواب درست داد، سؤال از نبوت نمودند، جواب درست داد که پیامبر من محمد بن عبدالله(صلی الله علیه و آله و سلم)است. 
تا این که پرسیدند: امام تو کیست؟ 
آن مرد محترم که در وسط ایستاده بود گفت: «لَسْتُ لَها بِاِمامِ؛ من امام او نیستم» 
در این هنگام آن دو فرشته چنان گرز بر سر مادرم زدند که آتش آن به سوی آسمان زبانه می‏کشید. 
من بر اثر وحشت و ترس زیاد به این وضع که می‏بینید که همه موهای سرم سفید شده در آمدم. 
مرحوم قاضی می‏فرمود: چون تمام طایفه آن دختر، در مذهب اهل تسنن بودند، تحت تأثیر این واقعه قرار گرفته و شیعه شدند (زیرا این واقعه با مذهب تشیع، تطبیق می‏کرد و آن شخصی که همراه با فرشتگان بوده و گفته بود من امام آن زن نیستم، حضرت علی (علیه السلام) بوده‏اند) و خود آن دختر، جلوتر از آنها به مذهب تشیع، اعتقاد پیدا کرد.

تبیان 
علامه سید محمد حسین حسینی تهرانی، معادشناسی، ج ۳، ص ۱۱۰.


سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

شورش مرد سرخ موی



سفیانی

 

سفیانی از دردسرسازترین شخصیتهایی است که پیش از ظهور خروج می کند. بخشی از اعمال او پیش از ظهور و بخشی از آن پس از ظهور اتفاق می افتد.

 قیام سفیانی بی شک ناشی از انتقام است. چرا که شعار او «انتقام! آتش» است. (1) جنگ سفیانی و حضرت مهدی (عج) برای دین است و این جنگ از زمان ابوسفیان خاموش ماند، با فتنه ها و توطئه ها درآمیخت و در نهایت در همان قبیله ی بنی کلب، از میان چشمهای خون آلود سفیانی ظاهر می شود.

 ماجرا این است که هر چه پیامبر اکرم (صلوات الله علیه آله) فرمود، عکس آن در خاندان لعینان گفته شد و مردم نیز به همین راه نادرست دعوت شدند. در جای جای تاریخ اسلامی این تقابل را می توان دید. ابوسفیان با پیامبر اکرم (ص) جنگید، معاویه با امیرالمؤمنین (علیه السلام)، یزید با امام حسین (علیه السلام) و سفیانی نیز با قائم محمد (عج) خواهد جنگید. (2)

 در این مختصر به عملکرد او در دوران حکومت کوتاه و بی سرانجامش می پردازیم.

 شروع شورش

 سفیانی از «وادی یابس» خروج می کند.(3) وادی یابس مرز بین اردن و سوریه است. هم زمان با او «یمانی» و «سید خراسانی» خروج می کنند و هر دوی آنها حق هستند.

 سفیانی لشکری با سیصد و شصت سواره فراهم می کند و به سمت سوریه حرکت می کند.(4) در این راه، ابقع و اصهب را که تشنه ی قدرت هستند به قتل می رساند و خاندان آنها را نیز نابود می کند تا بتواند حکومت را تصاحب کند.

 در ماه رمضان، سی هزار نفر از قبیله ی بنی کلب با سفیانی بیعت می کنند تا در مسیر نامشروعش او را یاری کنند. (5)

 سپاه سفیانی، سپاهی است با خوی وحشی گری و خونریزی. آنها در کنار رود فرات، با لشکریان ترک و روم می جنگند. مردان را می کشند و زنان را به اسارت می برند.

 او پس از این سپاهی بزرگ به مکه می فرستد که این سپاه هرگز به مکه نمی رسد. چرا که خداوند مکه را حرم امن الهی قرار داده است. پیش از رسیدن سپاه به مکه، در منطقه ای که به بیداء معروف است، زمین دهان باز می کند و سپاه را فرو می بلعد

 برخی از جنایات سفیانی

سفیانی که کینه ی عجیبی از شیعیان دارد، برای سر آنها جایزه تعیین می کند و این زمانی است که همسایه به همسایه هجوم می برد تا سرش را برای جایزه ببرد! (6)

 همچنین هفتاد نفر از عالمان دینی را می کشند و رهبر آنان را سفیانی به دست خود خاکستر می کند. علمایی که به گفته ی صادق آل رسول (علیه السلام) جای خالی یک نفر از آنان را نمی توان پر کرد. (7)

 همچنان سفیانی، کسی است که مزار شریف پیامبر اسلام (ص) را ویران می سازد. (8)

تصرفات

 سفیانی در مدت شش ماهه ی پیش از ظهور، موفق می شود پنج منطقه را تصرف کند که این مناطق شامل: سوریه، عراق، اردن، فلسطین و بخشی از عربستان می شود. این مناطق به «کُوَر خَمس» معروف اند. (9)

سفیانی مرکز حکومتش را در شام قرار می دهد.

 قیام سفیانی بی شک ناشی از انتقام است. چرا که شعار او «انتقام! آتش» است. جنگ سفیانی و حضرت مهدی (عج) برای دین است و این جنگ از زمان ابوسفیان خاموش ماند، با فتنه ها و توطئه ها درآمیخت و در نهایت در همان قبیله ی بنی کلب، از میان چشمهای خون آلود سفیانی ظاهر می شود

 او سپاهی نیز به ایران گسیل می دارد که این سپاه در فارس توسط نیروهای سید خراسانی متوقف می شود.

 با یمانی نیز می جنگد و او را شکست می دهد. حکومت سفیانی در کل 9 ماه طول می کشد که سه ماه آن در دوران ظهور و شش ماه آن در غیبت است. (10)

 او پس از این سپاهی بزرگ به مکه می فرستد که این سپاه هرگز به مکه نمی رسد. چرا که خداوند مکه را حرم امن الهی قرار داده است. پیش از رسیدن سپاه به مکه، در منطقه ای که به بیداء معروف است، زمین دهان باز می کند و سپاه را فرو می بلعد. (11)

  آخر و عاقبت

سفیانی که خبر بلعیده شدن سپاهش را می شنود می ترسد و می گریزد. در این میان با سپاه حضرت مهدی (عج) رو به رو می شود. سپاهیان او هلاک می شوند و سفیانی بدست امام و یا یکی از یاران او به هلاکت می رسد.

 پی نوشتها:

 1.الغیبة نعمانی، ص 135

 2.بحارالانوار، ج 52، ص 182

 3.کمال الدین، ص 651

 4.یوم الخلاص، ص 671

 5.همان.

 6.الغیبة شیخ طوسی، ص 273

 7.بحارالانوار، ج 52، ص 220

 8.الزام الناصب، ج 2، ص 166

 9.شش ماه پایانی، ص 80

 10. الغیبة نعمانی، ص 202؛ به نقل از آخرین نشانه های ظهور، ص 10

 11.منتخب الاثر، ج3، ص91

  

بخش مهدویت تبیان

 

 

هركس برای مردن حاضر است برخیزد!‏

به گزارش هم اندیشی؛ گویند صاحب دلی، برای اقامه نماز به مسجدی رفت.

نمازگزاران، همه او را شناختند؛ پس، از او خواستند ‏كه بعد از نماز، بر منبر رود و پند گوید.

پذیرفت. 

نماز جماعت تمام شد.

چشم ‏ها همه به سوی او بود.

مرد صاحب دل برخاست و بر پله نخست منبر ‏نشست.

بسم الله گفت و خدا و رسولش را ستود.

آنگاه خطاب به جماعت گفت:

ای مردم! هر كس از شما كه می‌‏داند امروز تا شب خواهد زیست و نخواهد مرد، برخیزد!

كسی برنخاست.

گفت:

              حالا هر كس از شما كه خود را آماده مرگ كرده است، برخیزد!


باز كسی برنخاست.

گفت:

               شگفتا از شما كه به ماندن اطمینان ندارید؛ اما برای رفتن نیز آماده نیستید!‏

اگر تربت كربلا شفا مى‌دهد، چرا شيعيان به پزشك مراجعه مى‌كنند و بيمارستان مى‌سازند؟

توضيح سؤال:

پاسخ:

تفاوت بين شفا و دوا

خاك كربلا، شفاي هر دردي است

ديدگاه علماي شيعه

شفا در خاك كربلا از منظر روايات

شفا دادن، تنها به دست خداوند است

اسباب شفا از ديدگاه آيات و روايات اهل سنت

قرآن شفاست

«عسل» شفاست

«فاتحه الكتاب» شفاست

خاك مدينه و آب دهان بعضي از ما شفا است

«بال مگس» شفاست

«آب قارچ (كمأه)» شفاي چشم است

سياه دانه (الحبه السوداء) شفاست

«حجامت» شفاست

«عود هندي » شفاست

تلبينه شفاست

«نماز» شفاست

« ذكر لا حول ولا قوه الا بالله » شفاست

«غبار مدينه» شفاست

«خرماي عجوه منطقه عاليه» شفاست

سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

«اللَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ۚ لَا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلَا نَوْمٌ ۚ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الْأَرْضِ ۗ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِندَهُ إِلَّا بِإِذْنِهِ ۚ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ ۖ وَلَا یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلَّا بِمَا شَاءَ ۚ وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضَ ۖ وَلَا یَئُودُهُ حِفْظُهُمَا ۚ وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ * لَا إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ ۖ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ ۚ فَمَن یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللَّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَیٰ لَا انفِصَامَ لَهَا ۗ وَاللَّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَی النُّورِ ۖ وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَی الظُّلُمَاتِ ۗ أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ»

«خداست كه معبودى جز او نيست؛ زنده و برپادارنده است؛ نه خوابى سبك او را فرو مى‌گيرد و نه خوابى گران؛ آنچه در آسمانها و آنچه در زمين است، از آنِ اوست. كيست آن كس كه جز به اذن او در پيشگاهش شفاعت كند؟ آنچه در پيش روى آنان و آنچه در پشت سرشان است مى‌داند. و به چيزى از علم او، جز به آنچه بخواهد، احاطه نمى‌يابند. كرسى او آسمانها و زمين را در بر گرفته، و نگهدارى آنها بر او دشوار نيست، و اوست والاى بزرگ. * در دين هيچ اجبارى نيست. و راه از بيراهه بخوبى آشكار شده است. پس هر كس به طاغوت كفر ورزد، و به خدا ايمان آورد، به يقين، به دستاويزى استوار، كه آن را گسستن نيست، چنگ زده است. و خداوند شنواى داناست. * خداوند سرور كسانى است كه ايمان آورده‌اند. آنان را از تاريكيها به سوى روشنايى به در مى‌برد. و [لى‌] كسانى كه كفر ورزيده‌اند، سرورانشان [همان عصيانگران=] طاغوتند، كه آنان را از روشنايى به سوى تاريكيها به در مى‌برند. آنان اهل آتشند كه خود، در آن جاودانند.»




سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

گفتم:چقدر احساس تنهايي ميكنم

گفتي:فاني قريب   من كه نزديكم بقره-186

گفتم:تو هميشه نزديكي من دورم ...كاش مي شد بهت نزديك شم

گفتي:واذكر ربك في نفسك تضرعاوخيفه ودون الجهرمن القول بالغدو والاصال   هرصبح وعصرپروردگارت روپيش خودت باخوف وتضرع وبا صداي آهسته ياد كن  اعراف-205

گفتم:اين هم توفيق ميخواد

گفتي:الا تحبون ان يغفر الله لكم    دوست نداريد خداببخشدتون؟؟؟  نور-22

گفتم:معلومه كه دوست دارم منو ببخشي

گفتي:واستغفرواربكم ثم توبوااليه     پس ازخدابخواهيد ببخشدتون وبعدتوبه كنيد هود-90

گفتم:بااين همه گناه چيكارميتونم بكنم

گفتي:الم يعلموا ان الله هو يقبل التوبه عن عباده  مگه نمي دونيد خداست كه توبه روازبنده هاش قبول ميكنه!!!توبه-104

گفتم :ديگه روي توبه ندارم

گفتي:الله العزيز العليم غافر الذنب وقابل التوب    ولي خداعزيزه ودانا اوآمرزنده ي گناه هست وپذيرنده يتوبه  غافر-2-3

گفتم:بااين همه گناه براي كدوم گناهم توبه كنم؟؟؟

گفتي:ان الله يغفرالذنب جميعا   خداهمه گناهارو مي بخشه  زمر-53

گفتم:يعني بازم بيام ؟؟؟بازم منو ميبخشي؟؟؟

گفتي:ومن يغفرالذنب الاالله   به جز خداكيه كه گناهان رو ببخشه؟؟؟آل عمران-135

گفتم:دربرابر اين همه مهربونيت چيكارميتونم بكنم؟

گفتي:ياايهاالذين آمنوااذكرالله كثيرا وسبحوه بكره واصيلا هوالذي يصلي عليكم وملايكته ليخرجكم من الظلمات الي النور وكان بالمومنين رحيما  اي مومنين!خدارازياد يادكنيد وصبح وشب تسبيحش كنيد اوكسي هست كه خودش وفرشته هاش برشما درود ورحمت مي فرستن تا شما روازتاريكي ها به سوي روشنايي بيرون بيارن.خدانسبت به مومنين مهربونه احزاب

بعدانوشت:هيچي براي گفتن ندارم!!!

سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, :: 16:57 ::  نويسنده : امین ترکاشوند

هاروکا ایشیماتسو  

او مدیرعامل ژاپن ایرلاینز است. یکی از ده شرکت خطوط هوایی برتر جهان.

برای این که کارمندان شرکتش اخراج نشوند، حقوق خودش را کاهش داد.

از سال 2007 تابه حال، حقوق او حتی کمتر از حقوق خلبان‌های زیردستش است.

او با اتوبوس به سر کار می رود.

موقع نهار مثل بقیه کارمندان در صف کافه تریا می ایستد.
او دفتر کار ندارد. میزش در سالن، کنار بقیه کارمندان است.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ رسمی امین ترکاشوند و آدرس ژومز.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 1769
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

EditingMySpace.com - خوش آمدید


قالب میهن بلاگ تقویم جلالی

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
خطاطی نستعلیق آنلاین

دریافت کد نستعلیق نویسی آنلاین

كلمه مورد نظرتان را تايپ كنيد:

گوگل ياهو ام اس ان

مركز برترين كدهاي جاواي فارسي






<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 121
بازدید کل : 1769
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


MP3 لینک دانلود

SWF لینک دانلود

[ Edit Theme By : Mohammad Javad Mirzabeigi ]


<‏‎!-- Begin yasinmedia.com code -->

دریافت کد ‏